هیچ مورد مشکوکی از کروناویروس در بندرماهشهر و بندرامام خمینی گزارش نشده است

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر گفت: تاکنون هیچ مورد مشکوکی از ابتلا به کروناویروس در بندرماهشهر و بندرامام خمینی گزارش نشده است.

دکتر محمد شنبدی در گفتگو با خبرنگار خورنا اظهار کرد: هیچ مورد مشکوکی از کروناویروس در بندرماهشهر و بندرامام خمینی گزارش نشده است و مطالب مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر مشاهده مورد مشکوک مبتلا به کرونا ویروس صحت ندارد.
وی تصریح کرد: کشتی ها با مبدا ورودی کشور چین تحت مراقبت و نظر مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر و گروه اعزامی و ماندگار این شبکه در اداره بنادر و منطقه ویژه اقتصادی هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر افزود: حدود ده روز پیش نشست هماهنگی جهت برنامه ریزی اقدامات جلوگیری از ورود احتمالی کروناویروس از مرز دریایی، با مدیریت بنادر و دریانوردی استان خوزستان برگزار نمودیم و در این جلسه بر آموزش ویژه گروه های پاس کشتی، تهیه ابزار و لوازم تشخیصی و حفاظتی گروه پاس، رصد کشتی هایی با مبدا چین و همچنین کشتی هایی که کارکنان و ملوانان چینی در اختیار دارند در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود : در حال حاضر تمامی کارکنان و ملوانان کشتی های چینی و کشتی هایی که کارکنان و ملوانان چینی در آنها مشغول به کارند توسط گروه بهداشت و درمان مورد مراقبت سندرمیک قرار می گیرند.

دکتر شنبدی در پایان بر آمادگی کامل شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر جهت پایش و پیشگیری از شیوع کروناویروس تاکید کرد و گفت: در صورت مشاهده و یا تایید موارد مشکوک ابتلا به این بیماری، از طریق کانال‌های ارتباطی و یا رسانه‌های رسمی سریعا اطلاع رسانی خواهد شد.

https://mahshahr.news/149250کپی شد!
659