نماینده ولی فقیه در استان خوزستان:

برخی مدیران کج‌سلیقه در آستانه سال نو تعدادی از جوانان را از کار بیکار کردند/ مدیران حق ندارند به بهانه خصوصی بودن نیروهای خود را اخراج کنند/ اقدام این مدیران کج‌سلیقه همکاری با ضد انقلاب است

امام جمعه اهواز با اشاره تلویحی به اخراج نیروهای پتروشیمی پتروناد آسیا گفت: برخی مدیران کج‌سلیقه در آستانه سال نو اقدام به اخراج تعدادی از جوانان کردند. این مدیران به بهانه خصوصی بودن حق تعدیل و اخراج نیروهای خود را ندارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز اظهار کرد: غلبه بر مشکلات اقتصادی باید به دست مردم اتفاق بیافتد و برای حل مشکلات اقتصادی کشور باید مردم وارد صحنه شوند و از ظرفیت آنها به خوبی بهره‌گیری کرد.

وی افزود: با نگاه به اقتصاد برخی کشورهای موفق در این عرصه می‌توان آموخت که با به صحنه آمدن مردم در عرصه‌های مختلف می‌تواند دستاوردهای عظیم، مهم و ماندگاری به همراه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سالیان متمادی بر توان و ظرفیت صنایع متوسط و کوچک تأکید داشتند. معظم‌له در این سالیان بارها فرمودند تصدی‌گری دولت باید به سمت بخش خصوصی برود. اما باید بر بخش خصوصی نظارت صورت بگیرد و به بهانه خصوصی بودن هیچ مدیری حق ندارد بگوید به این تعداد نیرو نیازی ندارم و آنها را اخراج کنم.

موسوی‌فرد با اشاره تلویحی به اخراج تعدادی از کارکنان پتروشیمی پتروناد آسیا در ایام پایانی سال گذشته، عنوان کرد: برخی مدیران کج‌سلیقه در آستانه سال نو اقدام به اخراج تعدادی از جوانان کردند. این در حالی است که مقام معظم رهبری امسال را سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری کردند. این اقدام این مدیران کج‌سلیقه خواه ناخواه همکاری با ضد انقلاب است.

https://mahshahr.news/159262کپی شد!
157