قدردانی مدیرعامل شرکت پتروشیمی رازی از واکنش به موقع تیمهای درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت بندرماهشهر در جریان حادثه اسکله این شرکت

مدیرعامل شرکت پتروشیمی رازی و هیات همراه با دکتر شجاعی ریاست بهداشت و درمان بندر ماهشهر ملاقات و از خدمات این بهداری در حادثه پتروشیمی رازی تقدیر نمودند.

به گزارش پایگاه خبری ماهشهرنیوز، مدیرعامل پتروشیمی رازی با جمعی از مسئولان این شرکت با حضور در دفتر دکتر شجاعی ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت بندر ماهشهر از واکنش سریع نیروهای اوژانس و بیمارستان در رسیدگی به مصدومین حادثه سقوط جرثقیل اسکله این پتروشیمی قدردانی نمودند.

در این دیدار دکتر شجاعی ضمن خوشامدگویی، از فوت دو نفر از کارکنان شرکت رازی در این حادثه ابراز تأسف نمودند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی رازی در این دیدار گفت: ما از واکنش به موقع تیم های درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت بندر ماهشهر در این حادثه کمال رضایت را داشته و عملکرد مطلوب این عزیزان باعث نجات جان همکاران حادثه دیده ما شد.

ایشان خاطر نشان کرد: جایگاه بهداشت و درمان صنعت نفت بندر ماهشهر در صیانت از سلامت کارکنان صنعت پتروشیمی منطقه و خانواده آنان بسیار مهم بوده و موجبات آرامش این قشر زحمت کش و مردم شریف منطقه می باشد.

شجاعی در جریان این دیدار افزود: پس از اطلاع از این حادثه، وضعیت زرد به تیم بحران اعلام شد و در اسرع وقت بهمراه رییس روابط عمومی به درمانگاه پتروشیمی رازی عزیمت نمودیم تا از نزدیک وضعیت رسیدگی به بیماران را زیر نظر داشته باشیم.

ایشان ادامه داد: ۶ دستگاه آمبولانس، پزشک و فوریت‌های پزشکی در سریعترین زمان ممکن در محل حادثه حضور پیدا کردند و حادثه دیدگان را به مراکز درمانی انتقال دادند که این بیماران پس رسیدگی اولیه در درمانگاه رازی به بیمارستان اعزام شدند.

رییس بهداشت و درمان گفت: معاونت بیمارستان و رییس دفتر پرستاری و معاونت سلامت بهمراه متخصصان( ارتوپد،جراح عمومی و بیهوشی)، پزشکان عمومی و پرستاران مورد نیاز نیز قبل ورود بیماران جهت اقدامات فوری درمانی و مدیریت شرایط اضطراری در بیمارستان مستقر بودند که بر خود لازم می‌دانم از کلیه همکاران گرامی که در این حادثه خدمت رسانی نمودند قدردانی نمایم. در پایان ازگیت و شجاعی با هیأت همراه از بیمار بستری در بخش عیادت نمودند.

 

https://mahshahr.news/159346کپی شد!
268