فوت یک کارگر بر اثر سقوط از ارتفاع

دبیر اجرایی خانه کارگر خوزستان از حادثه برای دو کارگر در بندر امام خمینی (ره) خبر داد.

قربان درویشی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: طبق گزارش‌های رسیده، در روز ۱۱ اردیبهشت مصادف با روز جهانی کارگر، برای دو نفر از کارگران شاغل در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی ره حادثه منجر به فوت اتفاق افتاده است.

 

وی افزود: متاسفانه تا این لحظه هیچ‌گونه اطلاعاتی از چگونگی وقوع این حادثه توسط دستگاه‌های متولی در اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان ارائه نشده است.

 

وی ادامه داد: پیگیری‌های ما فقط از منابع داخلی این منطقه بوده که ظاهراً در ۱۱ اردیبهشت دو کارگر در محل ساخت سیلوی جدید غلات از ارتفاع سقوط کرده‌اند که یک نفر از آنان در محل حادثه فوت کرده و نفر دوم به بیمارستان منتقل شده که خبرها حاکی از فوت این کارگر است.

 

درویشی با اشاره به افزایش حوادث کارگری در این منطقه که باعث ورود دادستان بندر امام به جان باختن یک کارگر در شرکت شیمیایی رازی شد، بیان کرد: متاسفانه در دیگر نقاط استان هم شاهد افزایش حوادث کارگری هستیم که ناشی از ضعف در رعایت و نظارت بر موضوع ایمنی کار ایت.

 

وی اذعان کرد: متاسفانه به رغم پیگیری‌های صورت گرفته، تا کنون مسئولان اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان جزئیات این حادثه را اطلاع‌رسانی نکرده‌اند ولی ما تا روشن شدن زوایای پنهان این حادثه پیگیر موضوع هستیم.

 

https://mahshahr.news/159397کپی شد!
152