امام جمعه بندر ماهشهر:

امام صادق(ع) با همه فرقه‌ها و مذاهب بزرگوارانه برخورد می‌کردند/ رژیم غاصب اسرائیل در باتلاق غزه گیر افتاده است

امام جمعه موقت بندر ماهشهر گفت: اکنون رژیم غاصب اسرائیل در باتلاق غزه گیر افتاده است و نمی‌تواند از این باتلاق خارج شود و کشورهایی که به این رژیم کمک کردند نیز در حال غرق شدن در این باتلاق هستند.

حجت‌السلام سید نزار پورموسوی با تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) بیان کرد: بخش زیادی از آنچه که ما امروز از احکام شرعی و علوم اهل بیت(ع) داریم، از امام صادق(ع) است و ایشان با همه فرقه‌ها و مذاهب بزرگوارانه برخورد می‌کردند.

وی با گرامیداشت روز معلم اظهار کرد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، باید بکوشیم تا شغل معلمی در جامعه محترم جلوه کند؛ لذا برای قوام این مسئله، باید الگوهای معلمان خوب را شناسایی کنیم.

پورموسوی افزود: وزارتخانه و ادارات آموزش و پرورش و نهادهای مذهبی جامعه، باید معلمانی را که با اخلاص در حال کار و تلاش هستند را معرفی کند.

امام جمعه موقت بندر ماهشهر در فراز دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: رهبر معظم انقلاب علم، دانش و تقوا و سیاست، شجاعت، تدبیر و حکمت را با هم دارند و باید به داشتن چنین رهبری افتخار کنیم.

وی اضافه کرد: اکنون در کل جهان حرف اول، غزه و حرف دوم ایران است و ایران بر روی زبان‌هاست؛ باعث افتخار است که ما در طول تاریخ در کنار فلسطین و غزه بودیم و هستیم و تا آزادی قدس خواهیم بود؛ همچنین افتخار داریم که دیگر ملت‌ها را هم در این امر دعوت کردیم.

پورموسوی تاکید کرد: اکنون رژیم غاصب اسرائیل در باتلاق غزه گیر افتاده است و نمی‌تواند از این باتلاق خارج شود و کشورهایی که به این رژیم کمک کردند نیز در حال غرق شدن در این باتلاق هستند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: دانشجویان آمریکایی فقط به صورت رسمی و زبانی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعتراض کردند و شیشه‌ نشکستند، پلیس نکشتند و سلاح نداشتند؛ اما همه دیدند که چگونه قلع و قمع شدند.

خطیب جمعه موقت بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: مغز متفکر یک جامعه، دانشگاه و اهل علم و دانش آن جامعه است؛ وقتی اهل علم و دانش یک جامعه اینگونه سرکوب شوند، آن جامعه غرق خواهد شد و مقام معظم رهبری قبلا فرموده بودند آمریکا غرق خواهد شد.

وی در پایان گفت: این رفتار آمریکایی‌ها حقانیت موضع جمهوری اسلامی در بدبینی به آمریکا را نشان داد و به همه ثابت کرد که آمریکا شریک جرم است.

https://mahshahr.news/159399کپی شد!
33